W naszej działalności pojawiają się klienci, których można podzielić na kilka różnych grup. Jedną z najważniejszych jest grupa stałych klientów, nad którą należy dokładnie pracować. Tylko to pozwoli nam zarządzać nią właściwie. A opiera się to na zapewnieniu im pewnych kampanii reklamowych, z których później uzskujemy świetne wyniki finansowe. Tanie rozmowy to dobra oferta, ponieważ dzięki niej łatwiej jest nam uzyskiwać kontakt ze stałymi klientami. Oni mieli możliwość pozostawienia nam pewnych danych kontaktowych, z których to mamy prawo skorzystać.
Na ich podstawie informujemy ich o cennych promocjach i rabatach, które występują w naszej działalności. Są one przygotowane również specjalnie dla nich, przez Tanie rozmowy. Jeśli dobrze ich o tym poinformujemy, to będa mogli poczuć się wyróżnieni. A właśnie takie zachowanie okaże się dla nich zachęcające, aby poznać taką ofertę, jak i szybko z niej skorzystać. Współpraca z takimi klientami okaże się dla nas cenna na różnej płaszczyźnie. Będzie mogła się jeszcze skupiać na naszej promocji, którą zapewniają sami stali klienci. Dzięki nim dowiadują się o nas nowi potencjalni klienci. Stali klienci przedstawiają nas w superlatywach. A taki kontakt telefoniczny będzie się do tego dobrze przyczyniał. Jest on tym bardziej cenny, jeśli zdobywamy cenne informacje o potrzebach i oczekiwaniach naszych klientów. Wtedy łatwiej jest nam w nie trafić, a czynimy to za każdym razem. Przekonujemy się, że właśnie to pozwala nam zachęcić ich jeszcze szybciej.
W pierwszej kolejności skupiamy się na tej grupie klientów. Ale to nie oznacza, że zapominamy o innych. Ważni są dla nas również klienci potencjalni. Oni nie poznali naszej oferty bądź nie są do niej w pełni przekonani. To Tanie rozmowy pozwolą nam utrzymać z nimi dobre relacje. Na ich podstawie będą mogli dokładniej poznać naszą ofertę, a zarazem wszelkie korzyści, które wynikają z jej zastosowania. Taki poziom współpracy interesuje coraz wieksze grono stałych i nowych klientów, którzy liczą na ciekawe promocje i rabaty.